Przyjaciele to najcenniejszy skarb jaki mamy na Ziemi . . .

poniedziałek, 4 czerwca 2012

Codzienność..

Mój dzień zazwyczaj wygląda tak:
Budzę się o 6:30, jem śniadanie razem z całą rodziną a raczej z ciałami tych osób, bo w środku ich myśli są gdzie indziej.Tata stuka w klawisze laptopa, mama jedną ręką dotyka ekranu swojego telefonu, Klara jest zamyślona ( pewnie wymyśla jak zaimponować Dawidowi) , a Amelka częstuje swojego pluszowego misia jedzeniem.
Idę do szkoły, bo rodzice jak zwykle śpieszą się do pracy, Klarę podwożą psiapsióły, a Amelka jedzie razem z nianią do przedszkola. W szkole jak w szkole. Nauka, nie zwracanie uwagi na dowcipy na mój temat , płacz w toalecie i słuchanie krzyków pani woźnej, czy nie można było się załatwić w domu, a nie godzinami przesiadywać w toalecie. Jak się ma problem z pęcherzem to się idzie do lekarza! - tak mówi woźna, ale ona nic nie rozumie. Zresztą kto mnie zrozumie...
Po tak wyczekiwanym dzwonku przyjeżdża po mnie taxi zamówione przez mamę w paru minutach odpoczynku. Robię lekcje, pisze pamiętnik ,a później czytam książki, oglądam seriale itd.
 Kąpie się, myje zęby i czytam książkę aż nie zasnę z nią na głowie.
Tak mija mój dzień. Podsumowując zero kontaktu z ludźmi. Widać nawet gdy ktoś ma bogatych rodziców nie jest szczęśliwy...
                                                   Nina = :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarze.
Na pewno się odwdzięczę:)