Przyjaciele to najcenniejszy skarb jaki mamy na Ziemi . . .

wtorek, 12 czerwca 2012

Trochę śmiechu nikomu nie zaszkodzi

- To znowu ona ! ? Naprawdę nie może przestać ? - powiedziała patrząc się z politowaniem na wysoką dziewczynę, modnie ubraną z kilkoma warstwami makijażu
- Ale czego przestać ? - zapytałam
- Ciągłego zwracania na siebie uwagi - odpowiedziała Ada
- Skąd wiesz , że zwraca na siebie uwagę ? Może naprawdę coś jej się stało ?
Ada popatrzyła  na mnie ze zdziwieniem. Dopiero teraz zauważyłam szczura na podłodze przez , którego to całe zamieszanie. Popatrzyłyśmy  się na dziewczynę Barbie i wróciłyśmy do pokoju.
- Robi tak , gdy traci wokół siebie zainteresowanie - wytłumaczyła Ada - później pewnie będzie się tłumaczyć , że to wcale nie chodziło o szczura tylko o to, że widziała jakieś zjawy.
- Ile razy w ciągu miesiąca robi tą aferę - zapytałam poważnie  Kiedyś gdy miałam 10 lat też zobaczyłam ducha . . . znaczy się . . . nie wiem czy to nie było złudzenie. Może jednak ta dziewczyna nie kłamie ? -
- To nie jest tak , że ona to robi raz na miesiąc.- Ada mówiła wolno- To się dzieje w każdy piątek ostatniego tygodnia danego  miesiąca . Każdy wie , że będzie to robić w ten dzień i nie zwraca na nią uwagi
- Ale dzisiaj wszyscy wyskoczyli z pokojów przerażeni  - zauważyłam
- Dzisiaj jest  wtorek , Ni  * - dała mi do zrozumienia Ada

* Ni - tak nazywała mnie Ada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarze.
Na pewno się odwdzięczę:)