Przyjaciele to najcenniejszy skarb jaki mamy na Ziemi . . .

środa, 27 czerwca 2012

Miejscówka z podsłuchem

Robiło się coraz ciemniej , latarnie oświecały drogę . Doszłyśmy już do granicy uczelni
- Kto pierwszy przechodzi przez mur ? - zapytała Ada
Mur miał prawie dwa metry wysokości , więc popatrzyłyśmy się na Adę zdziwione
- Jakoś musimy przejść - powiedziała Kaśka
Zastanawiałyśmy się chwilę , aż wreszcie powiedziałam
- Pierwsza Jaga , na nią wskakuje Kaśka , a później Ada - w końcu odparłam
Dziewczyny popatrzyły się na mnie z wielkimi oczami , ale zrobiły tak jak mówiłam . Mimo szaleńczego pomysłu , udało się . Ada jako pierwsza była za terenem szkoły . Później wspięłam się ja , Alka , Kaśka i w końcu Jaga . Obróciłyśmy się .  500 metrów przed nami stał pagórek
- Wygląda normalnie , chodźcie - powiedziała Kaśka
Poszłyśmy na górkę mającą z 10 metrów , weszłyśmy na szczyt i usiadłyśmy
- Możemy tu przychodzić - stwierdziła Ada
- To będzie nasza taka miejscówka - dodała Jaga - Nikt nie będzie nas podsłuchiwał
- Na pewno ? - powiedziałam i pokazałam dziewczynom , żeby popatrzyły się do tyłu . Wszystkie miałyśmy strach w oczach , bo to co ujrzałyśmy było okropne !


1 komentarz:

  1. Rewelacja tylko ja ci mówię za krótkie :D
    Ja to bym mogła czytać w nie skonczonoś ! Czekam na następny ! ! !

    Zapraszam ponownie do mnie :
    http://brulionwkratke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.
Na pewno się odwdzięczę:)