Przyjaciele to najcenniejszy skarb jaki mamy na Ziemi . . .

poniedziałek, 4 czerwca 2012

Jeszcze większy ból czyli ... co się ze mną dzieje?

Jakieś kilka miesięcy temu źle się czułam. Bolała mnie głowa, brzuch , byłam jeszcze bardziej blada. Po kilku dniach to przeszło, ale dziś rano obudziłam się z tymi samymi objawami. Co najgorsze jestem cała zimna. Zmierzyłam temperatura 30 stopni C. Normalna temperatura to 36 wiec naprawdę nie wiem co się ze mną dzieje. Na dodatek temperatura spada ... Chciałam  powiedzieć o tym  mamie. Niestety nie ma czasu. Powiedziała, że załatwi kilka spraw i przyjdzie do mnie do pokoju pogadać. To byłby cud!!! Kończe bo ledwo co widzę klawisze. Naprawdę się boję. Pomocy !
                                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarze.
Na pewno się odwdzięczę:)