Przyjaciele to najcenniejszy skarb jaki mamy na Ziemi . . .

niedziela, 8 lipca 2012

Postanowienie i ....

Wcześniejsze dni były pełne emocji i niepokoju . Dlatego postanowiliśmy trochę ochłonąć .
- Niech ten tydzień będzie normalny . - poprosiła Ada- Później zajmiemy się notatnikiem . 
- Tak też zrobimy - odpowiedziałam
Poszliśmy na następną lekcje o niemowlakach . Jak się nimi zajmować i takie tam .Ubrałam moje conversy i poszłam razem z dziewczynami i Iwo . Mam szczęście , że poznałam takich fajnych ludzi . Szczególnie Ada jest mi najbliższą osobą . Myśląc tak, nagle przypomniałam sobie o Eryku . Chciałam strasznie go spotkać . Nie wiem dlaczego , ale miałam taką potrzebę . Nagle moje ciało stanęło sparaliżowane na widok , właśnie Eryka . Widać przywołałam go myślami . Pewne mnie nie zauważy ... Jednak  , myliłam się . Poczułam ciarki i ciepło przebiegające po moim ciele . Szedł w moją stronę ...
-Hej , dawno się nie widzieliśmy- powiedział
- Hej - odpowiedziałam
-Może spotkamy się dzisiaj wieczorem ?
- Niestety jestem już umówiona - skłamałam , nie wiem czemu . Tak bardzo tego pragnęłam , a jednak coś podpowiadało mi , żeby się nie zgodzić ...

4 komentarze:

  1. Wiem , że krótkie ... , ale lepiej krótki rozdział niż żaden :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne :) przeczytam na pewno od początku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednym słowem bardzo mi się podoba. Krótkie ale fajne !

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog ma na dobrej drodze :)

    obserwuje i licze na to samo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.
Na pewno się odwdzięczę:)