Przyjaciele to najcenniejszy skarb jaki mamy na Ziemi . . .

piątek, 31 sierpnia 2012

On + Ja . Dziś na pewno nie , ale pojutrze ...

Jestem zdenerwowana tą kłótnią z Jagą . Cały czas o tym myślę . Gdy szłam na korytarz ze spuszczona głową i  wpatrzona w podłogę nagle usłyszałam GO .
- Co taka smutna ? - zapytał się mnie . Podniosłam zaskoczona głowę
- Eryk ?! - prawie krzyknęłam-  Hej .
- Słuchaj , niedawno kiedy cię zapraszałem dostałem wielkiego kopa ... - mówił - Ale , czy nie chciałabyś iść gdzieś wieczorem ?
- Yyy ... - zatkało mnie - Słuchaj z chęcią bym , poszła , ale pokłóciłam się z moją przyjaciółką i nie mam zbytnio nastroju na ...
-Rozumiem - odpowiedział
Wiedziałam , że tak na prawdę go uraziłam . W końcu to drugi kopniak w jego męskość , po za tym spadło jego ego i ...
- Dziś nie , ale pojutrze z chęcią- powiedziałam- To co ? Pojutrze o 20:00 obok fontanny ?
- Tak , pojutrze obok fontanny , ok
- To ... do zobaczenia !
- Pa !
A więc mam pierwszą w życiu randkę i ... nawet nie wiecie jak się denerwuje ! ; )

20 komentarzy:

  1. Świetny blog. <33 Obserwuję i zapraszam częściej do mnie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam randkę jutro ;)

    rewanż; dodaję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twojego bloga, jest świetny.
    + Dzięki za komentarz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. o.. fajnie ^^ Pierwsza w życiu randka :D
    Pozdrawiam fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe i wciągające :D
    Obserwuję jako ~Zofia
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bende częsciej wpadac ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    http://agulaaa12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję pierwszej randki ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Isiu, bardzo podoba mi się twoja książka, jest świetna, ciekawa i co chwilę sprawdzam czy nie ma opublikowanych nowych przygód Niny. Masz ogromny talent kochana :***
    Moja książka, będzie od za niedługo pisana prywatnie więc koniec z blogiem.
    Jak masz czas to proszę, wpadnij przeczytaj post pożegnalny i dalej zrób co uważasz :)
    Twoją książkę, nadal będę czytać i mam nadzieję, że moją również będziesz zainteresowana :)
    Pozdrawiam Isiu i do zobaczenia jutro ;***
    wmocyzywiolu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne ;) Krótkie ale fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie dobrze! ;*
    Super blog, bardzo ciekawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekamy na dalsze relacje :) Pozdrawiam i obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  12. Następnego posta napisze jutro ( piątek) , bo niestety podczas roku szkolnego mam mniej czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne to! Po prostu kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham tego bloga <3
    Czekam na następnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli masz ochotę zapraszam do wzięcia udziału w pierwszym konkursie na moim blogu :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.
Na pewno się odwdzięczę:)