Przyjaciele to najcenniejszy skarb jaki mamy na Ziemi . . .

wtorek, 28 sierpnia 2012

Cień za oknem

Kiedy widzimy profesora . który zbliża się do nas , serce bije nam szybciej . Jednak jak na razie nic się nie domyślił . To nas dziwi i przeraża , a z drugiej strony kamień spada nam z serca.Już prawie skończyliśmy  czytać pamiętnik Dutrika , zostało nam  30 stron . Czytamy każdego wieczora w moim pokoju . Nic się takiego nie dzieje , ale ...
Wczoraj , kiedy czytaliśmy notatnik , zobaczyłam , że zasłona się poruszyła . Stwierdziłam , że to nic takiego , jednak później zauważyłam cień  za oknem. Nie wiem co o tym myśleć. Pokój profesora jest tak blisko ...Ada , Alka,Jaga , Kaśka i Iwo . Mówią , żebym się tym nie przejmowała , że na razie odpuścimy sobie czytanie pamiętnika.Więc na razie tak robię , chociaż przyznam , że siła , żeby go otworzyć jest bardzo silna .

4 komentarze:

  1. Przepraszam , że tak dawno nie pisałam . Przyzekam odrobię te straty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest kolejny rozdział ! Bardzo sie z tego powodu cieszę !
    rozdział mi się bardzo podoba a ja czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog, podoba mi się kolorystyka, tło, opis, wszystko! :D
    I bardzo ciekawie, oryginalnie piszesz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.
Na pewno się odwdzięczę:)