Przyjaciele to najcenniejszy skarb jaki mamy na Ziemi . . .

wtorek, 28 sierpnia 2012

Ludzie wokół mnie

Właśnie uświadomiłam sobie , że nie znacie dużo osób , które jakoś odznaczają się w moim życiu . A więc  są dziewczyny za którymi każdy chłopak się odwróci . Ich przewodniczącą jest Cartney Charm . Piękna , szczupła ,ubrana w najlepsze , markowe ciuchy . Jest ich razem 5 - Cartney , Emma , Delia , Roksana i Lila . Każdy chłopak na ich punkcie dosłownie szaleje ... Nawet Iwo co mnie i dziewczyny oburzyło . Wszystkie są wredne , jedynie Lila jest spoko . Czasami nas zagaduje , albo o coś pyta. Mimo głupich komentarzy Cartney , jestem zadowolona z tego jak wyglądam i z kim się koleguje . Naprawdę cieszę się , że jestem Wymyśloną . To tak jakby moje drugie życie , bez okropnych rodziców i problemów . Ale wracając do innych Wymyślonych . Jest taka grupa , gdzie wszyscy ubierają się na czarno , mają ciemny makijaż i noszą ciężkie glany . Za bardzo do nich nie zagaduje , bo trochę mnie przerażają ....Takim największym ciachem jest Eryk , ale o nim nie chcę gadać ... No i to chyba wszyscy z tych osób , które jakoś się wyróżniają . A ... bym zapomniała . Szkolna wariatka - Carly . Jest naprawdę dziwna ! Wszystkim się ekscytuje , ubiera się jak przedszkolak i wszyscy się z niej nabijają . Trochę mi jej szkoda . Nie wiem czy naprawdę taka jest czy udaje . Ja jestem sobą w stu procentach i nigdy tego nie zmienie !!!

5 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję za mily komenatrz :)
    serdecznie pzodrawiam
    oxoxoox
    http://pasteloutput.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo to fajne *.* :D
    dziękuję za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarz. Ciekawie piszesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.
Na pewno się odwdzięczę:)